Curly


Så här såg jag ut idag.

God kväll godingar! Precis urkommen från en varmdusch har jag precis bytt om till min sköna onepiece. Olivia kom hit för en stund sedan och hon stannar över natten. Min gosa. Imorgon är det sista dagen i skolan för denna vecka och det bjuds på en riktigt rolig kväll och ett roligt sätt att fira in lovet på! Det är nämligen Dj Quality här i Norrköping, ska gå med härligt folk och träffa massor med fina människor som man inte träffar annars under vardag. Ae, kan inte säga annat än att jag är riktigt taggad inför imorgon! Två lektioner i skolan och hålla i en idrottslektion för klassen är det som står på spel! Hör av mig någon gång imorgon när jag får tid till det, har helt fullt upp nu. Stallet varje dag och massor med saker som väntar! Bara att le och se glad ut  Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0