Dear monday.. I HATE YOU


Jag just nu.
Rubriken beskriver verkligen den meningen som upprepas om och om igen i mitt huvud just nu. Vill ha lov,värme och bruna bara ben. Men om man ska tänka positivt är det bara ynka 2 månader kvar!! Skoldagen har inte gjort något annat än börjat bra, visst det var verkligen inte lockande att gå upp när klockan ringde 06.30 imorse.. Menmen, bara att ta sig i kragen liksom. Just nu dunkar jag musik och har precis suttit i den sköna solen som värmer! Vi har lunch om cirka en timma och där efter har jag två lektioner som väntar på mig. Efter skolan blir det att fixa två engelskaarbeten som jag ska bli klar med och resten av kvällen blir det dressyrclinic uppe i stallet  Ska försöka uppdatera så mycket jag kan nu under skoldagen, kommer ha rätt mycket att göra ikväll.. Ja ja, nog om det. Hoppas ni får en fin dag gosisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0