Den 18 april

 


Bild från idag.

God kväll! Har varken haft tid eller riktigt ork till att skriva så mycket idag. Gått en riktig lång skoldag, srpängt hjärnan med både matte och engelska, ojoj.. Kommer sova bra inatt. Man ser lite av vad jag hade på mig idag och det fick bli klack,blus och lockat hår.. Skyller på att det är lillördag  Tog mig lite tid i stallet förut och även så träffade jag min vackra vän Felicia! Här hemma har jag bara suttit med huvudet nere i mina engelskapapper och pluggat som en jude, Johannis levererar! Nu under kvällen har jag kollat när Barca kört, tyvärr förlorade vi med 1-0 men det var bra spelat av Chelsea! Nästa gång tar vi hem det. Ska nu ut en liten kortis och sedan fixa lite saker inför morgondagen och därefter sova. Imorgon blir det ännu mer plugg och kvällen spenderas hemma hos Olvan! Tror inte det blir något mer inlägg för ikväll, men datan åker med till skolan så det blir uppdatering imorgon bitti. Kiss and Hug

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0