God natt


Just nu
Tänkte bara slänga in ett sista inlägg för kvällen innan jag lägger mig. Sitter och lyssnar på musik, drömmer mig bort och livet känns bara så sjukt jävla bra. Det är här jag vill vara. Imorgon är det åter igen måndag och man får den gamla vanliga känslan "skjut av mig huvudet- känslan" Ett prov, två inlämningar och ett utvecklingsamtal väntar även, låter det inte sjukligt party? Drag me to hell. Vi får se lite vad som händer senare under morgondagen, vet bara att det finns än massa plugg som väntar på mig.. Men nu är det fan inte långt kvar till sommarlov,bruna ben och en drös samling med minnen som ska skapas. Det är bara att hålla i och kötta röven av sig!! Go for it bro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0