Mama Africa


Skön picccc.
Tänkte bara slänga in ett sista inlägg innan jag lägger mig. Har bäddat ner mig i sängen med ett glas obóy och lite yoghurt till det! Lyssnar på lite skön musik och var precis ute i det regniga vädret, fy jävel.. Imorgon är det som sagt dags för laserdome, ska bli hur kul som helst eftersom det var hundra år sedan jag körde det.. Kötta, krossa, äta!! Där efter blir det en fika inne i staden med fina tjejor, mysigt mysigt. Sedan flyttar Felicia in hos mig och bor här hela helgen faktiskt, hihi. Lär bli en helg att minnas. Nu fattas bara lite varma grader. Annars vill jag bara önska er ett bra lov och en bra torsdag.. Klockan är ju trotsallt över tolv  God natt raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0