My heart will go on


My boy
God kväll follows! Riktigt skönt och fint väder dom här senaste dagarna! Eller. Vill just nu bara åka här ifrån till ett varmt och skönt land. Låter hur härligt som helst i mina öron! Vad ska man säga om denna onsdagskväll.. Har ätit kebab med min vackra storebror och pratat om livet, ridit en fin Timur och haft det allmänt mysigt med mina flickor  Ska snart dra mig ut en snabbis innan BB och träffa en vän. Laddar även upp inför morgondagens bravader, ska nämligen kötta på laserdome!! Mohah. Under eftermiddagen träffar jag min fina vän Jennica för en fika och tjejsnack. Härligt! Nu är det bara att tagga upp inför helgen och sista dagarna av lovet. Det här rockar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0