Redigt bra start på veckan!

 


Bild från igår.

Efter en rätt lång dag i skolan som var lite halvt jobbig avsluta jag den på bästa sätt, med min gose. Vi åkte hem hit efter skolan och bara gosa. Han åkte hem för någon timme sedan, då jag direkt starta med pluggandet.. Fick inte bli någon clinic för min del, har lite grejer i skolan att ta tag i så fick helt enkelt skippa det. Imorgon står en kort skoldag, zumba och moppeplugg med Emmisen på schemat. Provet är faktiskt redan nästa vecka..!! Ska plugga som ett djur!! Kommer att ha med mig datorn imorgon så förhoppningsvis kommer det upp något inlägg under morgonens gång. Men ska gå och göra mig ett stort glas vatten fyllt med is och sedan lägga mig, innan jag somnar med huvudet i tangentbordet.. Sweet dreams!

Lycklig

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0