Brinner av lycka


Bild från igår med mina härliga vänner.
God kväll follows! Ska först be om förlåtelse för den keffa uppdateringen, men har inte riktigt tiden till det nu på helgerna. Starta helgen med att somna till pussar och somna bredvid min pojke ♥ Vaknade upp lika bra och det blev sedan en lunch inne i staden med min fina vän Olivia. Bra start att börja lördagen med kebab! Där efter åkte jag,Felicia och Olivia hem till mig, åt god mat och sjöng som judar!  Kvällen spenderades först med mina fina tjejer och det blev en lugn och härlig kväll. Innan vi drog oss hemåt träffade vi yttligare lite folk och även pojken min. Tog oss även en sväng in på mc och slockna som tre små bebisar runt fem-tiden. Idag vaknade vi ganska skapligt och jag satte igång med mitt pluggande direkt. Är klar med det mesta och det rullar verkligen på nu! Sjukt jävla skön känsla. Nu ligger jag nerbäddad med BB på tv:n och kemihäftet bredvid.. Som jag helst bara vill bränna upp. Ska försöka slänga in lite inlägg innan jag somnar. Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0