Utstängd bredvid ett helvete


Bild på min stiliga prins från idag.

Blev en tidig morgon i stallet fullt med hästgos och startade även morgonen med ett ridpass på fina Jambal. Där efter tog jag en sväng på prinsen min som nästan är helt återställd. Kom hem för en stund sen då jag direkt la mig i ett varmt bad och samtidigt spräckte lite högtalare med dunka dunka  Känslan! Om en stund ska jag läsa lite i moppeböckerna och smaska i mig lite godis som jag fått i mitt rosa gulliga påskägg. Sött sött. Senare ikväll blir det mys och annat hemma hos Emma där jag även stannar över natten, imorgon är det nämligen tävlingsdags och min prins väntar på ännu en härlig ridtur. Lovet rockar! Skriver lite mer om gårdagen om en stund. Hoppas ni får en fin fredag kära gottfolk och ni som var på Quality igår, hoppas ni fick en awesome kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0