Vad du är söt min kära lilla ponny, du är den jag gillar bäst.


Reslutatet från dagens tävling.
Vilken jävla uppdatering.. Ber om ursäkt! Men det blir bättre nu när veckan drar igång, i promise  Har verkligen inte haft någon tid till att skriva, varit nya saker hela tiden. Men men.. Lovet har varit helt kanon och det hr verkligen varit ett skönt lov! Tänkte berätta lite om helgen när jag nu ändå inte har så mycket annat att skriva liksom. I fredags blev det chillkrök hemma hos en kompis med härliga människor, spendera även mycket tid med min gose. Blev en lång natt med mycket skratt,sång och mycket annat. Starta lördagen med en fet jävla kebab med mina flickor Saga och Felicia, satt finare än någonsin! Sedan spendera jag hela dagen i princip med min gose ute i det fina vädret. Vi var även hos en killkompis en stund och bara tog det lugnt! När jag väl kom hem blev det att umgås med tjejorna, äta grillat, skratta tills vi fick ont i magen och ja.. En hel del andra bravader. Tidigt nu imorse var det bara att stiga upp när väckarklockan ringde, min häst väntade nämligen på mig. Det var tävlingsdags! Jag och min fina prins tog även hem förstaplatsen och jag är riktigt nöjd med honom. Han är så fin. Felicia har även bosatt sig här hemma över helgen och som tack för det kom hennes rara mamma med lite saker till mig som hon köpt när hon var nere i Ullared. Hon är för go! Bild på det kommer senare och även förhoppningsvis bilder från dressyren. Nu har jag en svart liten krabat till hund som vill ut på promenad i det sköna vädret. Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0