Veckan börjar bra


Jag och Stoff
Tja på er! Vaknade faktiskt precis, har sovit ett par timmar. Har ont i kroppen och är väldigt hes i halsen, så det blir att leva på alvedon nu fram till helgen, ligger inte en dag hemma! Skolan idag rullade på väldigt bra faktiskt, lämnade in allt som skulle, provet gick väldigt bra och även ett härligt utvecklingssamtal! Happy girl. Efter skolan mötte jag upp pojken min och vi gick lite inne i staden, satte oss sedan i solen, skrattade och myste! Väl hemma pluggade jag lite inför ett omprov jag ska göra och där efter slockna jag ganska omgående. Nu inväntas BB och lite käk. Slänger in lite inlägg innan jag lägger mig... Igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0