1 Augusti





3 bilder från idag.

1 augusti inleds med en mysig liten uteritt på min lilla skrutt. Skönt att ha dom på hemmaplan igen! Kommer spendera varje dag där nu fram tills Grekland och ha ganska fullt upp under dagarna men ska försöka hinna med att slänga upp ett och annat inlägg. Imorgon blir det att gå upp skapligt och trampa iväg till stallet och nu tänker ni säkert.. "Ska hon cykla? Har inte hon moppe?" Och jo det är sant, men känner att jag behöver röra på mig lite extra nu innan Grekland så man håller sig i skinnet! Ska även försöka ta så mycket bilder jag kan, gör ju bloggen så mycket roligare. Just nu befinner jag mig hemma med Olivia vid sidan om.. Vi är rätt trötta så vi ska luta oss tillbaka och lyssna på lite musik. Ikväll ska vi vara hemma hos Emma för matlagning och tjejmys! Fina vänner. Fina sommar. Fina lov. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0