As long as you love me

Detta jävla regnande.. Blir galen. Starta min morgon med en uteritt på fina Tim, skratta nog hela rundan runt! Hehe. På eftermiddagen red jag min favorit inne i paddocken, trots att regnet öste ner så skötte han sig exemplariskt. Tycker om honom. Älskar. Sätta sig på en moppe i spöregn är inget man bokar biljetter till och det var inget jag buga åt vill jag lova.. Usch. Varmt bubbelbad och mat på det när jag kom hem, gosat ner mig i soffan framför OS och blir så jävla less på att Roffe inte kunde delta.. Sverige har ändå gjort helt OK ifrån sig! Tänkte vara duktig och röra lite på arslet tills regnet öste ner ännu en gång.. Backa tillbaka innanför dörren lika snabbt igen. Imorgon tar vi nya tag och då med en vän! Ikväll spelar både Barca på fotbollsfronten och Kapten inne i staden.. Beslutsångest? Eh.. JA. Olivia sover i vilket fall här inatt och det är 5 dagar kvar till Grekland. Hey ho (e)! Haha där fick jag till det  Skämt åtsido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0