Blue


Klädvalet för idag.
På plats i skolan och har för tillfället rast, har precis varit och käkat lite frukost i cafeterian. Vi ska snart ha genomgång på vandringen vi ska ha nästa vecka, då vi ska vandra samt paddla flera mil. Låter svinkul, håller ni inte med?  Eller.... Dö motherfucka dö. Slutar efter lunch ungefär, känslan att sluta på fredagar klår det mesta faktiskt! Får äntligen mitt hår färgat idag också, ser ut som en "hej kom och hjälp mig, men ingen hjälp får jag" Får se om jag blir ljus eller mörk, den frågan återstår.. Har nämligen lite 50/50 färger i huvudet så jag kan välja lite vilken färg, rätt maffigt! Nu börjar min lektion snart så vi får avsluta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0