I gonna die



Hej på er! Sitter just nu i min säng och bara tar det lugnt, ska straxt spendera lite tid med min bror.. Kanske inte ska säga spendera.. Vi ska nämligen testa det nya spelet Slender och se om det är så läskigt som alla säger? Den frågan återstår! Idag starta en ny vecka och den tillbringades i stallet med mina favoriter. Båda skötte sig jättebra! Hemma innan spöregnet föll och kvällen har tillbringats med min familj framför OS. Laghoppning för Sveriges del och det gick lite som det gick.. Jens & Roffe är vidare tills på torsdag till den individuella hoppningen. Hoppas verkligen på bättre resultat! Ska bara vara hemma resten ut av kvällen och det kommer komma mer inlägg lite senare. Om jag fortfarande är vid liv självklart... Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: martina

Henrik är också vidare :)

Svar: Inte först, men han hade tur att hästen hoppat bra innan dom gjorde bort sig :)
Johanna

2012-08-07 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0