Kapten Röd





Igår tog jag beslutet att åka in till stan för att kolla på när Kaptenen sjöng. Var nog ett väldigt bra val trots allt! Umgicks med fina vänner och dansade tills regnet föll mot kvällens slut. Olivia stanna här över natten och vi myste med chips,dipp och tjejsnack! Vi gick upp rätt tidigt imorse för att sedan åka upp till stallet, Anna var snäll och hämta oss så vi slapp att åka moppe i regn. Red två dressyrpass i paddocken och nu mot eftermiddagen sprack det upp rätt ordentligt faktiskt! Ska straxt börja göra i ordning min inför kvällen då det blir käk,bio och övernattning hemma hos mig. Imorgon blir det upp till favoritdjuren ännu en dag. Jag är så lycklig. Kan nog inte må bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0