Kvällsmys


Avnjuter en varm kopp te så här på kvällskvisten. Lutar mig tillbaka med musik i öronen, försöker hålla humöret uppe som fallit många gånger under kvällens gång. Har packat det sista och försöker se det positivt även om jag just nu bara skulle vilja skjuta av mig huvudet.. Hatar verkligen skog och tält. Ingen bra kombo!! Vi kommer inte ha någon el heller så inget uppdaterande här först på onsdag.. Då jag förhoppningsvis knäppt lite pics! Ont i halsen och förkylning åker även med, gillar't verkligen. Oh ja. Jävla klagande från min sida! Men ja.. Kan inte påstå att jag känner någon vidare lycka i detta sammanhang. Ska straxt bädda ner mig i sängen och hoppas på att jag vaknar upp på en bättre sida. ♥♥ - to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0