Shopping with mom



Efter ett långt långt uppehåll är jag nu tillbaka. Ett härligt äventyr nere i Grekland har precis avslutats och nu är jag på plats hemma i Sverige! Haft en väldigt fin vecka med min fina vackra vän och njutit ordentligt. Imorgon startar verkligheten och vid kl 9 sitter jag i skolbänken redo för ett sista år i grundskolan. Känns rätt motbjudande med tanke på att det inte är något nytt som händer.. Men som sagt ett år kvar och sedan är det dags för val och hitta rätt väg. Nu under kvällens gång har jag varit på en shoppingrunda med min fina mamma som jag saknat så mycket, tjejsnack och skratt i timmar. Även träffat min efterlängtade hjärtevän Saga, käkat och blev en hel del tjejsnack på den fronten också! Mitt sommarlov har iallafall varit hur bra som helst förutom vädret och jag känner mig hur lycklig som helst. Here we go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0