Show me the money


Från i fredags.

Inlägget innan är lite bilder från i fredags och igår. I fredags blev det fest med härliga människor och jag hade en rolig kväll! Kom hem någon gång under natten och fick några timmars sömn innan det var dags att stiga upp igen då stallet kallade på mig. Möttes av min lilla prins på lördagmorgon, ännu en dag med solsken och varma grader! Blev mys och tjejsnack på hästryggen med min fina vän Lina. Igår kväll var vi ett gäng tjejer hemma hos mig och hade det bra på min altan. Rökte vattenpipa, samt åt och drack gott. Idag är det söndag och jag har lite ärenden att fixa, näst på tur är dusch och lite städning i rummet. Senare mot kvällen möter jag upp en vän och sedan kanske det blir lite tid med tjejerna. Imorgon startar en ny vecka och kommer spendera varenda dag i stallet.. Så mycket hästbilder kommer det att bli! Men ska självklart variera mig! Drygt en vecka kvar till Grekland. Det mås!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0