Stand up



Inte riktigt haft tiden att sätta mig ner vid datorn, därför lite dålig uppdatering. Igår var första dagen i skolan och det känns väll helt Ok trots sena dagar och långa lektioner. I år har vi även idrott 4 gånger i veckan, woho! Nja.. Kan diskuteras. Åkte till stallet och spendera min kväll där, fina vänner och skratt mängder! Onsdag idag då.. Halva veckan har gått och det är snart helg igen, då jag och ett fint gäng rör oss ner mot Götet och Liseberg! Ser faktiskt fram i mot denna vecka riktigt mycket. Annars då.. Imorse vakna jag upp bredvid min finis, lämna honom och gick till skolan som kalla redan klockan 9.. illa!! Dagen har rullat på och vi har fått våra datorer nu så att jag kommer kunna uppdatera mig även i skolan sedan. Jag och Felicia är hemma hos mig nu och ska straxt röra oss mot stallet för rida fina hästar och även möte. Olvis sover här ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0