Händelserik dag

Hello!

Har inte riktigt haft tiden att sitta vid datan idag, därför ingen uppdatering från min sida. Starta morgonen med moppeteori, bara två dagar kvar! Gick sedan hem och åt en efterlängtad frukost med bästisen och inget slår en frukost med en värmande sol i ryggen efter att man varit ute i kyla. Dagen har spenderats hemma hos min gose och åkte från han framåt femtiden då jag träffade två fina flickor i staden. Vi käkade och bara prata. Avslutade min kväll med lite kvällssnack med bästisolvan. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska snart sova.

image description
Snabbtagen bild som jag tog för en stund sedan. Även min goses tröja, jag kommer sova skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0