New computer


Nya datorn.


Min älskade särdata palla inte livet mer så den däcka igår kväll och ville aldrig mer vakna. Så idag kom pappa hem med min nya dator som funkar jättebra! Ville ha en lite mindre som är smidig att ta med överallt t ex skolan osv. Om en stund kommer Saga hit, lite tjejsnack står på listan och därefter kommer Olvan. Ikväll blir det party vilket är efterlängtat under detta lov som varit obeskrivligt segt! Nu ska jag leka runt lite med min nya favorit så hör jag av mig lite senare när jag har något nytt att skriva, har lite inlägg på G faktiskt.


Kommentarer
Postat av: madde

Är det en Acer? haha för tror att jag har en likadan som dig då!

2012-02-25 @ 19:59:00
URL: http://givemetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0