Babbel


En gammal bild.

God kväll! Ligger nerbäddad i sängen framför Project Runway och äter godis. Är väldigt trött och seg av mig och det har hållt i sig hela dagen.. Igår var vi i Vasa med lite vänner, trevlig kväll! .... Tills blixtrarna kom. Usch! Kom hem ganska sent och det blev lite nattkäk innan vi gick och la oss. Fullt hus hos mig var det också, Linda, Olivia och Saga stannade hos mig över natten och höll mig sällskap. Olivia stannar här en natt till.. I think? Imorgon blir det hästgos under förmiddagen och eftermiddagen hoppas jag spenderas i en solstol! Come on Sweden. 

På tal om Sverige.. Silver till Sverige i OS inom ridning! En bom från guld.. Satan

Kommentarer
Postat av: Nicole

åh. vilken fin. vilken fin människa. denna tycker jag om. bilden. dig också. massvis. ha denna bild som profilbild. poss

Svar: Du är fin min älskade vän. Tycker den ser förjävlig ut.. Håll utkik ikväll så får vi se om jag byter! Poss poss
Johanna

2012-08-04 @ 17:43:35
URL: http://niccokick.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0