BACK ON TRACK

Bytte blogg där ett tag medans blogg-appen inte fungerade, men nu fungerar allt som det ska igen och jag drar mig tillbaka hit. Hemma efter närmre två veckor i ett rent paradis.. Fina hästar, fina människor och världens bästa ställe. Ändå rätt skönt att vara hemma när inte kroppen riktigt fungerar som den ska, men givetvis vill jag inte något annat än tillbaka. Välkomnades av spöregn här hemma i Norrköping, äsch.. kan man förvänta sig något annat? Ökar på mina resor lite yttligare om ett tag då jag och min fina Olivia lyfter ner till Grekland i en vecka för sol,bad,uteställen och shopping, framför allt bara ta det riktigt soft. Vilket jag även ska göra resten av kvällen, ont i kroppen och humöret är riktigt sad.. Får ge det några timmar och hoppas att det släpper. Spenderat min kväll hos Saga, tjejsnack och mys framför TV satt riktigt fint en sådan lördag. Just nu befinner jag mig ute på våran uteplats med mamsen, dricker te och bara har det bra. Saknat min älskade familj! Imorgon blir det ärenden med familjen, även en förändring i håret kommer att ske om tiden finns, resten av dagen får vi se vart jag tar vägen. Bilder och annat kommer under kvällens gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0