Födelsedagsfest


Min och W's frukost.
Då fortsätter vi där vi slutade senast. I lördags blev det födelsedagsfest för min och Wickans del, nämligen en vän som fyllde 18! Var jättekul att träffa lite vänner samt lära känna nytt folk. Dansade och sjöng till sent in på natten. Underbart. Innan vi begav oss hemåt köpte vi med oss käk hem och landade i soffan runt tre. Somnade till soluppgången och tog oss en rejäl sovmorgon. Käkade en stor frukost och kollade på "En gång i Phuket" Bra start på dagen! Mot eftermiddagen träffade jag mina fina flickor då vi köpte lite gott och sedan satte oss ute i solen och njöt! Skrattade och pratade i timmar. Älskar mina fina. Bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0