LOL


Movie: LOL

Vid 20:45 befann vi oss inne i biosalongen för att spärra upp ögonen på Miley Cyrus nya film LOL. Blev direkt en av mina nya favoriter! Killen som var en av huvudrollerna såg ju inte helt fel heller.. Jädrar i havet. Även Miley är en av mina favoriter sen många år tillbaka, så fruktansvärt vacker! Efter filmen åkte jag och Linda hem till henne där vi avrundade kvällen med lite tjejsnack och annat. En riktigt bra kväll helt enkelt! Har inte riktigt haft tiden att sätta mig vid datorn men ska försöka få upp lite bilder från Ökne med tiden vilket nog är roligare och lättare för mig. Annars då.. Jo men livet rullar på och musiken sprudlar från mitt headset, taggar upp till Grekland och är allmänt glad. Ska nu gå och göra i ordning lite käk åt mig och sedan krypa ner i sängen. Kan hända att ett inlägg kan komma upp.. Jag gillar att vara spontan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0