Pain in the ass


Bilder från dagen.

Vid lunch samlades alla tjejer vid Aspa gård där det var dags för hästarna att få komma hem igen. Nu är deras semester slut och sorgligt nog är våran det också snart.. En 3 timmars lång ritt hem och i skritt då hela vägen eftersom dom stått ett bra tag nu, kan bara säga att rubriken får stå för hur vi kände efter.. Sinnes! Kom hem nu under kvällen då min fina pappa åkte och köpte lite kebab till mig som verkligen satt fint. Har precis tagit mig en skön dusch och ska snart ut en liten stund för att träffa lite vänner. Har inte fått många timmars sömn nu på ett pa r dagar och det känns verkligen.. Blir film & mys hela kvällen! Funkar lika bra det. Uppdaterar mig nog lite senare ikväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0