Slipen


Bilder från ikväll samt idag.

Starta min dag med att ligga och dra mig i sängen i flera timmar tills jag insåg att jag inte kunde ligga här hela dagen. Mötte upp Stephanie för att sedan ge oss ut på en powerwalk i solen! Jätteskönt verkligen. Tog mig en skön dusch och gick sedan bort till Stephanie för att fixa till oss lite inför kvällen som har spenderats i Slipen. Haft en helt otroligt trevlig kväll och myst med fina vänner. Suttit vid vattnet till solnedgång, dunkat musik och skrattat som en jude. Mer sånna kvällar! Kom hem för en stund sedan och ska snart lägga mig, tidig uppgång väntar imorgon.. Även sol och bad står på schemat med ett härligt gäng. Sverige bjurrar på hela 27 grader imorgon, oooopa!!! Mot kvällen blir det party med fint folk. Denna vecka kommer bli helt fucking awesome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0