Rattle

Facelook today.

Mot kvällen tog jag och Saga moppen ut till Lindö där vi skulle träffa lite vänner och annat i Slipen. Det var ganska lame till en början, folk åkte & kom tillbaka, satt utspritt osv. Efter en stund samlades alla i en stor grupp och det blev mycket bättre tills nästa problem kom.. Regnet. Vi var kvar en stund till och gav det hela en chans men regnet öste ner och vi drog oss in till stan istället. Det blev efterfest med fina vänner och jag hade riktigt roligt! Så himla kul att träffa nya samt gamla människor. Love it. Avslutade kvällen/natten med käk på Mc med min finis vän Jonathan med lite prat och annat. Kom hem för en stund sedan och har precis lagt mig i sängen och här ska jag stanna ett bra tag. Imorgon ska hästarna hämtas hem vid lunchtid och det är dags att skritta hem dom igen. Ska ändå bli lite skönt att allt startar igen! Grekland är nära och även en resa till Liseberg väntas med världens härligaste tjejer. Gud vad jag är lycklig. Älskar det här. Love Love Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0