Stand by me


Min finaste ängel.

Hej på er! I skrivande stund sitter jag och pratar med min fina bästis Liam i telefon. Skönt att bara prata och skratta av sig innan man ska lägga sig, vilket jag nog ska göra om en stund. För tillfället mår jag inte så bra, fryer väldigt mycket och mår allmänt illa. Tror det kan bero på den lilla sömn jag fått i mig dom senaste dagarna.. Träffade Emma och Felicia förut som var så gulliga och åkte hit för en liten pratstund! Träffade även en killkompis för en liten stund sedan ute i regnet.. Detta väder tar kål på mig. Imorgon sover min vackra Olvis här och vi får se vad som händer imorgon helt enkelt, ska inte bli någe bra väder då heller.. Kanske bara tar en skön filmkväll och tar det lite lugnt! Grekland om endast 2 veckor. Here we cooome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0