Best friendo

 


En gammal bild på mig och min vackra vän Emelie. Som ni ser var jag även blond!

God kväll kära ni. Vill först börja med att det är så kul att statistiken höjs och att fler kommentarer rullar in. Fortsätt så, gör mig verkligen verkligen glad.  Ska även bli lite bättre på att ta outfit-bilder och även lite annat. Emelie kom förbi en liten stund förut, vi togs oss ett litet kvällssnack och rara vännen kom även med lite kläder. Love you! Har spenderat resten av kvällen i soffan med hela familj och grannar framför matchen som slutade 2-1 till Ukraina, lite surt.. Men vi har två matcher kvar, så bättre lycka då! Satt mig även ner förut med att pyssla om mig själv lite vilket jag gör för sällan, målade mina naglar i ett hallonrött nagellack samt smörjde in mig med brun utan sol. Brorsan har precis stuckit ut på krogen, känslan, säger bara känslan.. Imorgon väntas sol & bad med klassen och jag själv får göra det bästa av situationen helt enkelt. Efter skolan blir det shopping med mamma, sånt skadar aldrig! Godnatt ♥


- En liten grej bara. Har deltagit i en veckans blogg, alltid kul med tävlingar stora som små. Om ni också vill anmäla er går ni in på Karolinas blogg som ni finner här (hela länken): http://photoobyykarro.blogg.se/2012/june/nu-kor-vi-veckans-blogg.html?_tmp=6cbaace333e0a70a9e6fc6d47985595f4e2d4a9a

 


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack så mycket!

2012-06-12 @ 06:16:42
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

allt bra? :)

2012-06-12 @ 09:17:42
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0