Bredvid den lilla staden

 

'
Tagen igår.

Har lovat mig själv att bli bättre på att blogga och även få till så att bloggen blir så bra som möjligt! Under dagen har jag suttit i telefonsamtal, pluggat det sista och legat insvept i en stor filt framför tv:n. Ligger och kollar på Disney Channel (världens bästa barnkanal!!!) och ser att en tjej från en serie har en likadan klänning som jag har i svart. Hur fränt? Skoldagen har rullat på snabbt och vi hade bara två lektioner och slapp den sista på grund av att läraren aldrig kom haha. Ibland har man tur! Vid den här tiden brukar det låta "ska sätta mig framför ett avsnitt av BB" Tår i ögat.. Ska istället sätta på en kopp te och fortsätta fixa lite kläder som jag just nu sitter och klipper i. Blir ett virkat linne, jeansväst och en tygväst med nitar på! Lite fräsht till sommaren! Även lite musik spelas ur mina högtalare och livet känns riktigt bra. Ruggit bra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0