City

 


Today.

Hej på er! Allt bra? Med mig är det super! Gick upp rätt skapligt idag för att sedan ta en förmiddagsfika med min saknade vän Arma inne på Waynes. Smakade hur bra som helst. Vi gick sedan en runda i butikerna då jag fick med mig två tröjor hem. Kan visa bild senare eller imorgon! Har varit på roadtripp runt hela Skarphagen, aldrig mer.. Virrigaste stället jag varit på.. Och jag som vill bo i Stockholm? Suck. För övrigt lyssnar jag på Veronica Maggio och släpper lite sköna minnen. När ska sommarvärmen komma? Det är snart Juli och vi har i princip bara haft regn? En vecka i Grekland slutet av sommaren låter ju bara bättre och bättre haha. Ikväll ska jag möta upp lite vänner och Emma stannar nog här över natten. Bilderna från förra veckans hoppning ska även försöka komma upp idag. Hör av mig senare så kika in då!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0