Don't worry, be happy

image description

God kväll kära läsare. Tänkte skriva av mig lite innan jag rör mig utåt! Ligger helt död och sliten i sängen mätt och belåten efter lite kebab med min efterlängtade pappa. Lyssnar nu lite på musik och ska snart börja fixa i ordning mig samt packa lite. Där efter möter jag Linda och Wickan såhär nu på kvällskvisten och jag stannar även hos Linda ♥ Blir helt enkelt en spontantripp. Spännande. Imorgon väntas en tidig morgon och en lång dag i stallet, inte långt kvar först det är skolavslutning! Nästa vecka är full med grejer, mer om det när det gäller. Hoppas ni har fått en fin lördag trots väder och annat, uppdaterar er mer imorgon. Pussar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0