Hästisarna


Jag och min fina Tim.

God morgon! Vaknade upp med samma leende som jag gick och la mig med. Hela jag sprudlar av lycka. Ligger och drar mig i sängen, det bästa som finns,speciellt när man kan göra det hur länge man vill. Ska ner och göra mig en maffig frukost, vilket jag vanligtvis aldrig gör. Men måste verkligen ta tag i det där med att äta på morgonen! Ska vara i stallet om ca en timme för att göra i ordning Tim inför morgondagen, vad står på tur? Mer om det senare. Ikväll måste jag städa och plocka undan i rummet, ser förjävligt ut verkligen. Det ska även renoveras om ca 2-3 veckor. Så skönt! Eller vi ska börja måla om snart, men medans vi åker till ökne kommer dom fixa i ordning i mitt rum, kommer komma hem till ett fint nytt rum. Det kallar jag roomservice!! Aja, måste ner och käka och sedan bort och tanka. Snabba tag som gäller! Woop Woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0