Hej Monica


Bästavän. I love you
God kväll! Det där med bra uppdatering föändrades ganska snabbt. Livet kom i mellan och saker och ting har hänt. Sitter just nu hemma hos Saga och lyssnar på musik medans hon fixar sig. Min lediga kväll kommer spenderas här med några killkompisar som snart kommer hit! Får än alltid på lite bättre humör. Imorgon ska moppen stå parkerad utanför stallet 08.30 för att ta in en flock hästar och där efter rida en två timmars långritt på bebis-Tim. Hans första hiho! Efter det blir det lite markarbete på min fina stjärna Felix. Bra bra bra onsdag! Under resten av veckan lär det här bli en hästblogg känner jag, jobb hela helgen med fullt av tävlingar! Har även en dag kvar med ledighet som jag ska ägna mig åt lite shopping med fina flickor. Kan dyka upp något inlägg under kvällen annars får ni inlägg och bilder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0