High heels

 


Tack världens  bästa mamma!

Kommer sitta som en smäck till min vita avslutningsklänning, rött läppstift, silvriga accessoarer samt mina nya klackar som ni ser ovan! Ni kommer få massa bilder samt hur jag ser ut då, men mer om det på torsdag! Just nu har jag varit förbi Saga och Obbe för att hämta lite saker, vi gick förbi Ica på vägen hem för att köpa lite kvällsgott! Imorgon är det fotboll i Nya Parken som gäller, 9orna mot lärarna. Efter skolan åker jag hem till Emelie Hubner (En annan Emelie från skolan) och fixar i ordning henne inför deras avslutningsmiddag. På kvällen blir det hoppning i stallet och även möte. Säger god natt nu! Godingar ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0