Jag saknar dig

 


Såhär såg jag ut idag.

God kväll, god kväll. Ut i kvällsolen för att möta upp fina flickor. Blev en glass på halvars, tjejmys och där efter rullade vi hemåt allihopa. Kom hem för någon timme sedan och har bara suttit framför datorn från dess. Ska nog sitta uppe ett tag till och bara njuta av all denna ledighet! Imorgon är det en ny vecka och den inleds med en fika inne i stan med min fina vän Arma, kan även bli lite shopping med min vän Emelie. Mot kvällen blir det nog lite festligheter med vänner, annars får vi se vad dagen har att erbjuda.  Mer bilder och annat imorgon! Hoppas ni haft det superbra dom här första lovdagarna, det har jag haft! Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0