Kvällsuppdatering

Blev ingen lugn kväll för mig som jag hade planerat in, inte på långt håll. Innan man visste ordet av det så blev jag bjuden på lite fest, fixade mig lite slarvigt och mötte sedan upp mina fina vänner. Inlägget under det här kom upp lite sent märkte jag haha.. knäppt? La upp det mycket tidigare.. Men men, ibland lever tekniken i sin egna lilla värld. Kom hem precis nyss, blev inte så långvarig eftersom att tävlingen är imorgon. Måste verkligen få sömn om jag ska kunna fokusera! Det blev en händelserik kväll och mycket hände, känns som en lättnad på många vägar. Ska nu byta om till myskläder, ta en kopp te och göra en ny facebook! Som ni kanske vet tog jag bort min för ca två månader sedan, men känner nu att jag vill ha tillbaka en. Ska göra en helt ny, vilket känns bra, hade så mycket onödigt skit på den andra! Fan, känns ju som om man startat ett nytt liv. Facebook är fan ens bästavän, det märks. Rätt fånigt egentligen. Klockan ringer om ett par timmar så det är nog bäst att jag lägger mig! Godnatt fina ni.( Vänner,familj och släkt ska upp och kolla imorgon så bilder kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0