Laddar upp inför morgondagen

 


Jag och min vän Jonathan från igår.
Godkväll folket. Gårdagen spenderades hos Emma med härligt folk, började kvällen med att se fotbollsmatchen (Sverige - England) Som slutade 3-2 till dom.. Jahopp då var Sverige ute. Tragiskt. Där innan blev det studentfest här hemma för min fina älskade storebror! Kom hem vid tre-tiden och inte fan var festen här hemma slut.. inte på långa vägar. Helt slut som man var gick man raka vägen till sängen och somnade till allsång på Billionaire - Travie McCoy ft. Bruno Mars, ännu ett sätt att somna på. Vaknade upp tidigt imorse av allt regn som öste ner på fönsterrutan.. Svensk sommar som man brukar säga. Vid tre åkte jag och Steffi till stallet för att göra i ordning Nasse inför morgondagen samt hjälptes vi åt med min fina prins Tim. Så himla fina båda två!! Vi fixade än hel del och vi kom hem för ett tag sedan. Jag har nu ätit lite mat med familjen och ska väll nu bara ta det lugnt. Får se om jag rör mig utåt lite senare och träffar några vänner här i Eneby eller om jag bara tar det lugnt. Morgondagen väntar tidig uppstidning och två fina pojkar väntar i stallet. Peppen är med mig, livet är med mig och vädret är nu med mig! Fy fan vad jag mår bra. Så himla skönt. Äntligen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0