Lever vidare


En redig krigare ut för äventyr.

Hej på er! I skrivande stund sitter jag i Emmas stora säng och leker lite med hennes Mac. Denna dag har bestått av regn, regn och åter igen regn. När är det solens tur att få visa upp sig? Nog om det och vidare till vad som hänt under dagen. Emma gjorde mig sällskap under natten och åkte tidigt imorse för lite stalltjänst och jag tog mig en rejäl sovmorgon! Gårdagen spenderades med fina flickor, körde galna mopperace längs vägarna, tuta, skratta och bara mådde. Innan vi rulla hemåt blev det några sköna menyer inne på Mc. Satt finare än fisken! Startade denna söndag med en tripp till Ikea med pappa, för att kolla in nya grejer till rummet. Gud vad jag längtar tills det är klart! Wie. Åt god mat med min fina bror som äntligen kommit hem, har saknat honom så mycket. Att få dela lite goda skratt med en person man tycker om, gör dagen så mycket bättre. Under kvällens gång har jag umgåtts med fina vänner och bara myst. Tycker om såna dagar. Emma är ute och möter upp en vän och när hon kommer tillbaka blir det mys med jordgubbar och annat gått som jag ska fixa ihop hihi! Vi får se vad morgondagen har att erbjuda, inte bättre väder iallafall, tråkigt nog.. Suck. Och äntligen har min fina Olivia kommit hem! ♥ Ska nog tacka för mig nu innan inlägget blir till en bibel.. Imorgon är en ny vecka och jag besöker huvudstaden. Shopping, uteställen och Stockholms långa gator. Kan det bli bättre? Gash


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0