Lovely day


Bild från igår på Koff.

Hej allihopa! Sitter med humöret på topp och är så himla glad just nu! Gårdagen blev inte som planerad, utan den blev så mycket bättre  Kan nog vara för att jag och Saga inte hade något inplanerat utan vi tog kvällen som den kom. Vi spenderade kvällen med Koff och Krille, blev några sköna menyer från mc, film och en hel del skratt. Tog moppen hem runt halv fyra och åkte i både solnedgång och fågelkvitter, maffigt!!  Fyra timmar senare satt jag på moppen igen med Stephanie bakpå och var då påväg mot stallet för att plocka in lite hästar och sedan ge oss ut på en rejäl långritt. Det underbara vädret kom ju precis lagom till denna lediga dag! Lite senare nu under dagen har jag även ridit yttligare ett ridpass på min fina fina ponny. Skötte sig så jävla exemplariskt. Idag är det även Sveriges nationaldag, inget märkvärdigt precis utan vi ska väll "fira" (om jag nu ska kalla det fira) med lite grillande och sedan avsluta kvällen med lite ost,kex och vin. Fyndigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0