No pictures

Tumblr_m5rhnozkwo1ryc4yvo1_500_large
Har lite ont om bilder för tillfället men det ordnar snart upp sig. Idag har det varit en jättelyckad tävlingsdag uppe i stallet, både Tim och Nasse gick felfritt! För min och Tims del körde vi utan tävlan eftersom han fortfarande är liten och förstår inte riktigt ännu. Så det skulle blivit en rosett där, i andra klassen med Nasse kom jag två och "förlorade vinsten" med ett halvt poäng, gör inte mig någonting, Tiffany var så duktig! Sedan drog dom ihop alla tävlingar och utdelade pris till dom som samlat mest poäng under hela terminen (varje felfri eller vinst får man olika poäng för, den som vinner blir "klubbmästare") Och där blev det ännu en andraplats vilket ledde till rosett och ett presentkort! Väldigt lyckad dag, trots vädret och att vi var tvungna att flytta in tävlingen. Ska vila upp mig lite nu, så ser vi vad kvällen har att erbjuda! Facebook: Johanna Karlsson. Instagram: Jkarlssoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0