Nytt i min garderob

 

Alla dessa godingar på bilderna ovan fick följa med hem idag. Kände att det vart en tröj-shopping, men sådant som behövs. Tog en lunch med min saknade vän Emelie inne i stan och lite senare kom Emma då vi även gick en runda innan vi beslöt oss för att ta mopparna till maxi för lite yttligare shopping. Har nämligen jobbat upp mig så mycket i skolan nu och fick reda på idag att jag har 3-4 VG, så jävla skönt!! Förövrigt har det har inte varit någon jobbig dag alls i skolan, är klar med allt och idag sätts betygen, så vi har haft mycket betygssnack och annat kring det. Hämtat china-mat och invigt storebrorsans studentvecka som börjar idag! Hatten på barra. Kom näst in till precis ut ur duschen och ska snart gå och klä på mig något innan jag rör mig bort till Saga en stund och därefter hämtar upp Olivia! Ikväll blir det en sleep-over hos Olvan och det gillas! Tyvärr kan det här bli det ända inlägget för dagen eftersom jag drar mig till Olvis. Men men håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt sött linne längst upp, vart är de köpt? :)

2012-06-07 @ 21:59:55
URL: http://arnoldsonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0