ONSDAG


Skön pic.

Hej på er! Har precis lagt mig i sängen och lutat mig tillbaka efter en lång dag. Under kvällen igår  träffade jag Stoffe och Benjii en stund, lite goda skratt innan man befann sig i McDriven med en skrikande Saga bakom. Haha. Beställde några sköna menyer och la oss i soffan framför Bert. Bästa. Idag knallade vi upp rätt sent, vädret börjar skärpa till sig nu! Good good. Vid tre-tiden åkte jag upp till stallet och efter omständigheter red jag min fina Felix på terminens sista ridpass. Dock kallar stallet i princip hela veckan och kommer självklart spendera en hel del tid där nu innan dom åker iväg på lite vila, eller åker och åker, i år rider vi dit hästarna. Så mysigt! Ska snart hoppa in i en dusch och fräsha till mig, sedan får vi se vart kvällen tar mig. Blogg-appen på mobilen fungerar inte riktigt, vet ej varför? Kan nog vara allt det här med att dom håller på att göra om Blogg.se. Därför kommer det komma lite halvgamla bilder, men men.. Sånt är livet. Latero



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0