Operation och skador

Tänkte berätta lite nu om varför jag har opererats och är skadad på andra ställen i kroppen. Har fått rätt mycket frågor om det, så lika bra att slänga upp det! Operationen var inbokad för ett tag sedan men inget jag har direkt velat ta upp för det är ganska känsligt och rörande. Det är så att jag har opererat bort en infektion som växte "inåt" som sedan kunde utvecklas och bildas till cancer. Cancer är det värsta jag vet. Jag hatar det. När jag var 10 år försvann min bästavän i cancer, vackra barn. Jag går nu med stora plåster på revben och innerlår där dom opererat. Nu får jag smärtstillande då och då, och jag har även väldigt ont. Jag fryser väldigt ofta och får oftast feber på kvällarna. Nu är allting stabilt och på bättringsväg, idag kunde jag ha jeans för första gången utan att det gjorde ont, framsteg framsteg! Dock har dom här plåstrena skärt in i min hud så på låret har jag som köttsår, känner att jag skippar bilder på såren rakt av. Sedan har jag en mindre spricka i ett revben, blödning i foten och överarmen/nyckelbenet. Pga att jag blev skjutsad av en kompis (behöver inte nämna namn) vi fick sladd med moppen och då ramla med den. Den här personen har körkort och är jätteduktig, men olyckan drabbar alla någon gång. Men jag haltar nästan ingenting längre och börjar kunna höja upp armen och "sträcka" på magen utan att det gör ont så det är i vilket fall positivt! Jag får varken sola eller bada än sålänge, vilket är riktigt trist men juni har inte kommit med något höjdarväder direkt så det ser ju rätt lugnt ut ändå! Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!

2012-06-04 @ 23:48:25
Postat av: Anonym

hej tjejen var stark det här klarar du av jag hoppas på gud att du blir bättre krya på dig många kramar <3

2012-06-05 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0