Promenerar längs gatan




Nattuppdatering. Kvällen har spenderats för det mesta med Linda och Almir, vi promenerade längs gatorna. Pratade, sjöng och skrattade. Fina fina sommar. Under kvällens gång mötte vi Emma och Becca också, fina vänner. Rullade hemåt för ett tag sedan och nu sitter jag helt slut i sängen med lite godsaker bredvid mig. Älskar att komma hem rätt skapligt och sedan bara ta det lugnt! Imorgon ska jag vara i stallet klockan två, då hästarna ska fixas och vi ska ut på roadtripp för att leta blommor.. Huh? Vad är på g? Mer om det imorgon  Annars då, pratar med härligt folk som får mig på så bra humör som det går, Maggio i högtalarna och livet är bara så jävla bra just nu. Summer 2012 levererar 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0