Skolavslutning

image description
Jag och Martin
image description
Jag och Becca

Jag och Olvisen

Jag och Emelie

Jag och Linn
Skön uppdatering. Har inte haft så mycket tid att sitta framför datorn, det resulterar ju uppdateringen. Igår började dagen med att 9orna mötte lärarna i en fotbollsmatch och lärarna vann med 3-2, lite surt. Vi slutade efter lunch då jag begav mig hem till Emelie för att göra i ordning henne till deras avslutningsmiddag. Vackra vän! Avslutade med en hopplektion på fina hästisen och möte med dom allra bästa. (Bilder från hoppningen kommer) Kvällen bestod av än massa fix samt trix med Olivia inför idag (skolavslutning) Vi började vid två idag och det blev fika med klassen, hämta betygen och sedan bege sig mot kyrkan. Många tårar, fina vänner och en hel del lyckorus uppstod. Fick även hämta ett stipendium i kyrkan, det där med att hämta saker längst fram i en fullradad kyrka är inte riktigt min grej, men det löste ju sig rätt bra ändå! Mitt stipendium var för att jag kämpat mig framåt i skolan trots nedgångar, att jag aldrig ger upp och att jag alltid gör mitt bästa. Ikväll firas lovet in med fina vänner samt gott folk, mat och dryck. Nu startar en resa, ett äventyr och världens bästa sommarlov. Denna sommar ska bli speciell.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag har dragit vinnarna på min veckans blogg nu. Se om just du har vunnit. Om inte var med i min sista omgång. :)

Ha en bra Fredag! :)

2012-06-15 @ 11:14:25
URL: http://photoobyykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0