Sommarlovsnatt


Vackra tösar.

Drar en sen uppdatering från min sida, men så är det när det är sommarlov och det här är inte den första gången detta kommer ske. Har haft en så otroligt bra dag, åkte upp till staller och fixade ihop midsommarkransar med mina fina flickor. Imorgon är det nämligen dags för midsommarhoppet! Då vi ska "hoppträna" i kransar och klänningar, maffigt! Tog en kvällstrip bort till min fina Sagis för lite snack om saker och ting innan jag begick mig på yttligare lite äventyr. Sommarlov äger så stenhårt! Ska snart gå och lägga mig, stallet kallar halv 9 imorgon! Imorgon är det midsommar och den kommer spenderas med världens bästa människor. Ska försöka få tag i lite bilder, blogg-apps fan fungerar fortfarande inte! Blir galen.. Suck. Hoppas ni har haft en jättefin dag ni också i det fina vädret. Hoppas på lika bra imorgon, skulle vara en upplevelse med bra väder på midsommar! Jag uppdaterar mig mer imorgon och tills dess får ni ha det super bra allihopa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0