The Dictator


God kväll folket. Som jag berättade förut gav vi oss av på bio och det blev The Dictator! En redig komedi som man fick många härliga skratt av, den rekomenderas. Och det bästa med att kolla på bio är att man aldrig äter upp allt godis, så sitter nu framför fotbollsmatchen och smaskar på godiset som är kvar! Imorgon drar en ny vecka igång och hela veckan är full med spännande saker. Bland annat skolavslutning,student,tävlingar,fester och en hel del andra saker! Startar min måndag på sjukhuset och spenderar den sedan på himpa med skolan för att kolla på när alla köttar.. mohah. Slutar ganska tidigt och jag får se hur resten av dagen ser ut. Sånt som märks! Ska krypa ner i sängen snart och sedan sova. Uppdaterar mig någon gång imorgon med lite bilder och annat smått samt gott. Godnatt folket

Kommentarer
Postat av: sofia

det r fint :D vad hittar du på?

2012-06-11 @ 11:54:46
URL: http://sofiaekstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0